program

Kulturmødets åbning finder sted torsdag den 21. august kl. 11.00 på Folkescenen.

Kulturmødet er åbent fra torsdag den 21. august kl. 10.30, hele fredag og indtil afslutningsdebatten slutter lørdag kl. 17.00. Dog genåbner KulturPladsen med en afsluttende koncert kl. 21.00 på Folkescenen og med efterfølgende aktivitet/koncert i ungeområdet.

I pausen lørdag kl. 17.00-21.00, efter den officielle afslutningsdebat og indtil koncerten starter, er der god mulighed for at hygge i Kulturmødets Food Court område og i ungeområdet.

Åbningstider for standpladser er fra torsdag kl. 11.00 - 21.00, fredag kl. 9 - 21.00 og lørdag fra 9 - 17.00
Sekretariatsteltet har åbent torsdag kl. 08.30 - 22.00, fredag kl. 08.30 - 22.00, og lørdag kl. 08.30 - 18.00.

åbningstider

Kulturmødets program bliver offentliggjort den 20. juni via vores digitale program. Her vil alle tidsbestemte arrangementer fremgå, som er blevet godkendt af Kulturmødets redaktion, samt beskrivelser af vores standpladser og udstillinger.

digitalt program

Kulturmødets Mors har engageret et stærkt hold af Danmarks bedste moderatorer, når det gælder kulturpolitiske debatter og nærværende samtaler. Enkelte har allerede et fuldt program, men kontakt os, hvis du er interesseret i at booke en moderator til dit event.

moderatorer

Kulturmødet skal modtage en beskrivelse af alle arrangementer via vores online skabeloner senest den 23. maj 2025.  Se nedenstående forklaringer på hvilke skemaer, du skal bruge.

Vær obs. på at Kulturmødet forbeholder sig retten til at redigerer i de indsendte beskrivelser til vores digitale program samt tilsendte billeder. Har du spørgsmål ift. jeres programindsendelse, er du velkommen til at kontakte redaktionen på info@kulturmodet.dk.

  • Time-for-time program

    Alle arrangementer, som foregår indenfor en tidsbegrænset periode, og som max varer 3 timer, skal gøre brug af nedenstående link. Hvis dit arrangement varer længere end de 3 timer, skal du kontakte os på info@kulturmodet.dk for hjælp ift. hvordan vi bedst får dit programindhold med i årets digitale program.

    Har du din egen standplads på Kulturmødet med eget time-for-time program, skal du ligeledes gøre brug af dette skema. Beskrivelse af jeres stand eller evt. længerevarende arrangementer som fx workshops, foregår via det andet skema længere nede på denne side.

    Find time-for-time skabelonen her

  • Workshops, stande og udstillinger

    Kulturmødet skal modtage en beskrivelse af alle workshops, stande og udstillinger, som indeholder en tekst, et billede samt evt. øvrig information, der kan være relevant for publikum, fx billetsalg, åbningstider, mm.

    Har du et arrangement, som varer hele dagen, skal du også gøre brug af denne skabelon. Har du derimod et tidsbegrænset arrangement, som max varer 3 timer, skal du gøre brug af den første skabelon “time-for-time”.

    Find skabelonen til workshops, stande og udstillinger her


Deadline for indsendelse af programindhold er den 23. maj. Denne deadline skal overholdes, så alle arrangører kan nå at få deres arrangementer med i programmet for Kulturmødet 2025. Har du problemer med at nå denne, skal Kulturmødet orienteres.

Efterfølgende mindre rettelser til programmet, fx indsendelse af flere paneldeltagere, kan laves i begrænset omfang til og med den 8. august. Rettelser af allerede indsendt programindhold sendes direkte til info@kulturmodet.dk.

indsendelse af programindhold

Vil du gerne deltage på Kulturmødet med et event, der ikke foregår i et telt eller på en scene, kan du tage kontakt til Kulturmødet og drøfte mulighederne for at afholde et pop-up event. Pop-up events er til jer, som gerne vil lave bevægelige, skæve eller anderledes formater.

Send en kort beskrivelse af jeres event til Simon Cens-Slot på scs@kulturmodet.dk. Alle pop-up events skal godkendes af Kulturmødet, før de finder sted ved og omkring Kulturmødet scener.

pop-up events