data

DE KULTURINSTITUTIONER DER MODTAGER EN ELLER ANDEN FORM FOR TILSKUD ER NOK DEN BRANCHE I DANMARK DER HAR DEN DÅRLIGSTE BRUG AF DATA.

DET ER NÆRMEST NON EKCISTENT.

Ronnie Hansen
Kommerciel direktør, DBU

3 gode grunde til at bruge data

  • Ved at bruge data kommer du meget tættere på dit publikum og kan skræddersy indholdet til dem.

  • kuratorisk

3 organisatoriske udfordringer

  • Manglende kendskab til hvordan man kommer i gang

BLIV KLOGERE PÅ DATA

DERFOR SKAL DU KENDE DINE MÅLGRUPPER

Brug data til at finde ud af, hvor du kan blive bedre - ikke til at bekræfte dig i, at det du gør er rigtigt.

Ronnie Hansen
Kommerciel direktør - DBU

DET HANDLER OM PRIORITET

Hvis du prioriterer og forankrer brug af data i din organisation, bliver du meget klogere på dit publikum.

Christina Østerby
CEO C the Culture

  • Dream it.

  • Build it.

  • Grow it.